امروز    ۲۵ ام  مهر  ماه, سال  ۱۳۹۸
قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس
چهار توصیه از یک کارآفرین موفق- کنی دیچر

چهار توصیه از یک کارآفرین موفق

چهار توصیه از یک کارآفرین موفق

چهار توصیه خطاب به کارآفرینان از یک کارآفرین موفق

کنی دیچر یک کارآفرین موفق و بنیان گذار استارت آپ ۵۰۰ میلیون دلاری wheels up تاکنون استارتآپ های موفقی را در زمینه های مختلف به ثمر رسانده است. از چاپ تیشرت تا تهیه لوازم ورزشی و ساخت نوشیدنی و حالا هم ارائه جت های خصوصی!

چهار توصیه از یک کارآفرین موفق- کنی دیچر

ما نیز بر آن شدیم تا ۴ توصیه از کنی دیچر را برای موفقیت کارآفرینان خدمت شما بیان کنیم:

  1. به استقبال “نه” برو
    دیچر می گوید شما باید به خود باور داشته باشید و اگر هم نه شنیدید این یعنی که در حال نوآوری هستید. ” اگر همه همین دید شما را داشتند که خودشان همین کار را انجام می دادند! ” دیچر معتقد است نه یعنی “الان نه”
    دیچر می گوید هیچ وقت نه را به عنوان یک پاسخ قبول نکنید. شما باید باور داشته باشید که در بازی بزرگان جا دارید!

۲.  به روابط اهمیت دهید
دیچر برای نام بردن از شرکای خود از لفظ “رفیق من” یا دوست من” استفاده می کند. او معتقد است اگر می خواهید کارمندانتان با مشتریان برخورد عالی داشته باشند شما هم باید با کارمندان خود برخورد عالی داشته باشید. او معتقد است نباید هیچ پلی را خراب کرد.
او همه کارآفرینان را به گرامی داشتن مشتریان سفارش می کند و می گوید “میزان رضایت و بازگشت مشتریان اصلی ترین معیار سنجش ارزش شماست”

۳. یک نقشه واضح داشته باشید
دیچر به طرح کسب و کار باور عمیقی دارد. این گام را خیلی از کارآفرینان مهم نمی دانند اما دیچر معتقد است: “ایده ها شکننده اند؛ ایده کافی نیست، شما باید یک طرح جامع و کامل داشته باشید که به عنوان یک نقشه برای شما عمل کند”.

۴. به اعداد دقت کنید
به نظر دیچر ایده و نقشه کافی نیست. شما باید اعداد را برای به عنوان اهداف خود در نظر بگیرید. دیچر معتقد است که عمر مفید یک ایده ۵ تا ۷ سال است پس شما باید تا قبل از آن بار خود را ببندید! و برای خروج آماده شوید. به عقیده دیچر باید همواره اعداد را به عنوان هدف مد نظر خود قرار دهید آنها را مسیر موفقیت خود تلقی کنید.

مطالب مربوط به کارآفرینان را حتما مطالعه کنید!!

درباره ی وحید منوچهریان

مدیر مجله اینترنتی آنالیزِ برندینگ کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی از دانشگاه تهران و کارشناس مدیریت بازرگانی، تخصص : دیجیتال مارکتینگ، دیجیتال برندینگ، بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) طراحی وب، گرافیک و ...

مطلب پیشنهادی

حقایقی درباره شما و ارتباط با مشتری

حقایقی درباره شما و ارتباط با مشتری

حقایقی درباره شما و ارتباط با مشتری  مشتری رییس است تمام چیزهای که متعلق به شماست …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 15 =