امروز    ۲۵ ام  مهر  ماه, سال  ۱۳۹۸
قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس
logo-design

ویژگی های یک لوگو

ویژگی های یک لوگو خوب

داشتن لوگو برای یک شرکت، کارخانه و یا حتی یک سایت شخصی، امری مهم و حیاطی است. لوگو می تواند بیان کننده چندین پیام تبلیغاتی باشد. نشان تجاری در واقعیت و در ذهن مردم نشان دهنده شخصیت شرکت و کسب و کار است و مردم در نگاه اول کسب و کار شما را بر اساس مشاهده لوگو انتخاب می کنند. به یاد داشته باشید هر نشانی را نمی توان لوگو نامید و هر شخصی را نمی توان طراح لوگو معرفی کرد. در ساخت لوگو باید به اصول طراحی لوگو، استانداردهای طراحی، روانشناسی رنگ ها و … توجه ویژه نمود.

ویژگی های لوگو خوب

ویژگی های یک لوگو خوب :

  • لوگوی خوب باید ساده باشد. نباید لوگوها را خیلی پیچیده کرد. …
  • لوگوی خوب باید متفاوت باشد به گونه ای که میان انبوهی از هزاران لوگو کاملا شناخته شده و متمایز جلوه کند.
  • لوگوی خوب باید قابلیت استفاده در گونه های مختلف تبلیغات را داشته باشد.
  • لوگوی خوب باید درخور نوع کسب و کار و هدفی که از آن انتظار می رود، باشد….
  • لوگوی خوب باید بازار هدف خود را در نظر داشته باشد و طیف مخاطبین خود را کاملا بشناسد.
  • لوگوی خوب باید رابطی میان شرکت و مخاطبین آن باشد .
  • لوگوی خوب باید در هر زمان و دوره ای خوب به نظر آید.
  • لوگوی شایسته می تواند میراثی ارزشمند برای نسلهای آینده شما باشد.
  • یک لوگوی متفاوت، شیوه نوینی را در خدمات رسانی به مخاطبین خود ارائه می کند.
  • لوگوی خوب می تواند خاص، متناسب با فرهنگ کشور و منطقه شما باشد.
  • لوگویی قدرتمند می تواند از ابتدا پیش زمینه گسترش کاری شما را برای آینده فراهم آورد.
  • لوگوی خوب، شما را در بهترین جایگاه رقابتی در بازارهای داخلی و عرصه های بین المللی قرار می دهد.
  • داشتن لوگوی حرفه ای، یک اصل برای شروع فعالیت تمام اصناف و مشاغل و برای اعتماد سازی در تمام مخاطبین آنهاست.
  • آیا شما هم به فکر بازسازی و به روز کردن لوگوی قدیمی خود افتاده اید؟

اینفوگرافیک طراحی لوگو و برندینگ

 

طراحی وبسایت بدون فرایند و استراتژی های دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ مانند راه اندازی کسب و کار بدون آینده نگری در مورد آن است. طراحی لوگوی حرفه ای از اصلی ترین موارد طراحی استراتژی های برند در دنیای کسب و کار اینترنتی بوده و بدون داشتن علامت تجاری ( لوگو ) کسب و کار قابل شناسایی نمی باشند.

مقاله اهمیت لوگو در ساخت برند را مطالعه کنید.

 

منبع : سایت ITGAMA.IR

لینک مطلب در سایت اصلی : ویژگی های یک لوگوی خوب

درباره ی وحید منوچهریان

مدیر مجله اینترنتی آنالیزِ برندینگ کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی از دانشگاه تهران و کارشناس مدیریت بازرگانی، تخصص : دیجیتال مارکتینگ، دیجیتال برندینگ، بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) طراحی وب، گرافیک و ...

مطلب پیشنهادی

اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام از کجا پول درمی‌آورند؟

اپلیکیشن هایی مثل تلگرام از کجا پول درمی‌آورند؟

اپلیکیشن هایی مثل تلگرام از کجا پول درمی‌آورند؟ اپ های پیام رسان نظیر تلگرام و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 12 =