امروز    ۲۵ ام  مهر  ماه, سال  ۱۳۹۸
قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس
تبلیغات محیطی

طراحی گرافیکی موثر در تبلیغات محیطی

طراحی گرافیکی موثر در تبلیغات محیطی

یکی از گزینه های مدیریت تبلیغات ،استراتژی های مرتبط با تبلیغات محیطی میباشد. تبلیغات محیطی باید به نحوی طراحی شود که موجب جلب توجه مخاطبان ، وفاداری مشتریان ، و اثر ماندگاری در ذهن را داشته باشد و برند شما را معرفی کند ، برای رسیدن به این اهداف و اهداف بسیار دیگری که در مقالات بعدی ارائه می شود میبایست عناصر موثر در طراحی گرافیکی تبلیغات محیطی را شناخت.

در رسانه های تبلیغاتی چهار روش برای تبلیغات و ارتباط موثر وجود دارد :

  1. مزاح
    مزاح مطلوب ترین عکس العمل را در مخاطبان بر می انگیزد. طنز در تبلیغات مهم و بیش از پیش آن را به یاد ماندنی تر و اثرگذارتر می کند.
    تبلیغات محیطی
  2. فریفتن
    یک خبر هیجان انگیز یا آغاز کردن یک قصه می تواند ذهن مخاطب را درگیر کند.
    فریبندگی، معمولا با یک کلمه و یا تصاویر که سریعا قابل درک نباشند و با یک حالت معما گونه مخاطب را وادار به تفکر کنند انجام میشود.
    تبلیغات جالب برای مراکز روانشناسی
  3. عناصر غیر عادی و غیر منتظره
    با استفاده از عناصر غیر عادی می توان بیننده را حیرت زده کرد. یک مخاطب هیجان زده دو برابر حالت عادی قدرت دریافت و به خاطر سپاری موضوع را دارد. عموما در این مواقع پس از فهمیدن پیام، یک دریافت احساسی را تجربه خواهند کرد.
    تبلیغات محیطی
  4. زیبایی
    طرح های زیبا ، خاطرات فرح بخش و تصورات زیبا در ذهن بیننده القا می کنند، و تخیلات بیننده را به کار می اندازند. طرح های زیبا می توانند به بیینده حس لذت و آرامش را منتقل کنند.

 

واکنش مخاطب به تبلیغات محیطی :

طنز به شدت از خاصیت ویروسی برخوردار است و به سرعت در جامعه منتشر می‌شود. ( برای مثال می توان به بازاریابی ویروسی بازی پوکمون گو اشاره کرد) این بدانید هنگامیکه از شوخ‌طبعی در تبلیغات خود استفاده کردید، تبلیغات شما به صورت رایگان و به صورت دهان به دهان ادامه پیدا می کند. در این شرایط، مخاطبان از خودشان تمایل بیشتری برای به اشتراک‌گذاری تبلیغات شما در شبکه های اجتماعی (۵۳ درصد ایرانی ها حداقل در یک شبکه اجتماعی عضو هستند ) نشان می دهند.

رابطه مناسب با مشتریان :
رضایت مشتریان دارای اهمیت بسزایی در کسب و کارها می باشد. تبلیغات محیطی طنز آمیز موجب رابطه دوستانه و صمیمانه ای بین شما و مشتریانتان می‌شود. رابطه‌ای که شما نسبت به آن مسئول هستید. مراقب باشید موجب رنجش مخاطبان نشوید. که به همین سادگی برند شما از چشمها می افتد.

درباره ی وحید منوچهریان

مدیر مجله اینترنتی آنالیزِ برندینگ کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی از دانشگاه تهران و کارشناس مدیریت بازرگانی، تخصص : دیجیتال مارکتینگ، دیجیتال برندینگ، بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) طراحی وب، گرافیک و ...

مطلب پیشنهادی

پندهای مارکتينگ

پندهای مارکتینگ

پندهای مارکتینگ   قانون رهبری: اول بودن بهتر از برتر بودن است. قانون طبقه: اگر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یک =