امروز    ۲۵ ام  مهر  ماه, سال  ۱۳۹۸
قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس
خلاقیت در کسب و کار

خلاقیت در کسب و کار کتابفروش

خلاقیت در کسب و کار کتابفروش

خلاقیت در کسب و کار بسیار اهمیت دارد به طوری که برای ماندگاری در بازار و ادامه مسیر هر کسب و کاری نیاز به خلاقیت و نوآوری خواهد داشت. کارهایی مانند کتابفروشی به دلیل اینکه یک کسب و کار سنتی و قدیمی تلقی می شوند برای موفقیت و ادامه فعالیت نیاز به ایده های جدید و هرچند کوچک و جزئی نیاز است. در ادامه یک داستان کوتاه مدیریتی در همین زمینه را مطالعه می کنید.

فردی صاحب یک مغازه کتاب فروشی کوچک بود که در میان دو کتاب فروشی بزرگ و معتبر قرار داشت.

روزی هنگام مراجعه به محل کار خود متوجه تابلو مغازه سمت راستی با عنوان: “فروش عظیم جشن سالگرد، ۵٠٪‏ تخفیف” شد.
این تابلو حتی از سردرِ مغازه نیز بزرگتر بود و بسیار جلب توجه می کرد.

روز بعد مغازه سمت چپی نیز تابلویی با عنوان: “حراج بزرگ، ۶٠٪‏ تخفیف” نصب نمود و مغازه این شخص در میان این دو بیش از پیش محقر بنظر مى رسید.
صاحب این کتاب فروشی کوچک چه کاری مى توانست انجام دهد؟

تابلویی متفاوت برای خود طراحی نمود و در سردرِ مغازه نصب نمود، رو این تابلو نوشته شده بود:

“درب ورودیِ اصلی”

 

از خودتان بپرسید: من چگونه مى توانم در کسب و کار و فروش محصولات و خدماتم نسبت به رقبا خلاق تر عمل کنم؟

داستانهای موفقیت کارآفرینان را مطالعه کنید.

درباره ی وحید منوچهریان

مدیر مجله اینترنتی آنالیزِ برندینگ کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی از دانشگاه تهران و کارشناس مدیریت بازرگانی، تخصص : دیجیتال مارکتینگ، دیجیتال برندینگ، بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) طراحی وب، گرافیک و ...

مطلب پیشنهادی

حقایقی درباره شما و ارتباط با مشتری

حقایقی درباره شما و ارتباط با مشتری

حقایقی درباره شما و ارتباط با مشتری  مشتری رییس است تمام چیزهای که متعلق به شماست …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =